BAKKELANDETS DARTKLUB

Om Klubben

Den gode stemning rammer altid plet

Bakkelandets Dartklub er en klub, der er drevet af vores passion for dartsporten og ønsket om at skabe et inkluderende og engageret dartfællesskab, hvor alle er velkomne uanset baggrund, alder, køn, erfaring eller ambitioner.

Vi ønsker at skabe et stærkt lokalt fællesskab med dartsporten som omdrejningspunkt. Bakkelandets Dartklub er mere end blot et sted, hvor man kaster dartpile; det er et sted, hvor der er plads til både konkurrence, entusiasme og holdånd, men i særdeleshed også til hygge, socialt samvær og venskab.

Vi er stolte af at være en klub med højt til loftet. Uanset om du er en erfaren dartsspiller med en imponerende samling af trofæer, en nybegynder, der lige har taget de første skridt, eller en nysgerrig sjæl, der ønsker at udforske dartsporten, er der en plads til dig hos os. Vi er forpligtet til at skabe et inkluderende miljø, hvor alle føler sig velkomne og respekterede.

I Bakkelandets Dartklub er hygge, godt humør og socialt samvær fundamentale elementer i vores aktiviteter. Vi arrangerer regelmæssige sociale arrangementer, hvor du kan slappe af, nyde en forfriskning og dele dine seneste dartoplevelser.

Men det er ikke sjov og ballade det hele. Vi tilbyder også muligheder for dem, der ønsker at tage dartsporten seriøst, træne målrettet og deltage i konkurrencer og turneringer.

Bakkelandets Dartklub er således medlem af Dansk Dart Union (DDU) og har ambitioner om at gøre sig gældende i DDU’s turneringer og levere resultater, klubben kan være stolt af.

Uanset om du er en superambitiøs og drømmer om at blive den næste verdensmester, eller bare ønsker at tilbringe tid med ligesindede mennesker og have det sjovt, så ønsker vi at skabe de bedst mulige rammer for dig.

Vi ser frem til at se dig i vores klub og dele glæden ved dartsporten med dig.